Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Jacek Filipek
Tytuł: King Sajz
Rok wydania: 14.11.2002
Rok powstania: 2003
tamtego czasu ulegał wielokrotnym modernizacjom.
W pierwszej połowie 1977 r. nastąpiła pierwsza ważniejsza modernizacja. Zastosowano silnik o pojemności 652 cm (24 KM), prądnicę zastąpiono alternatorem, wprowadzono nowe tarcze kół, powiększono średnicę hamulców bębnowych, wprowadzono nowy wystrój tablicy rozdzielczej, oraz zderzaki z tworzywa sztucznego. Na rynku pojawiły się 4 wersje : 650 standart, 650 special, 650 lux i 650 Komfort. Wersja special wyposażona była m.in. o siedzenia z regulowanym oparciem, szybę przednią z zielonym pasem przy górnej krawędzi, ogrzewaną tylną szybę, stacyjkę z blokadą kierownicy i regulatorem prędkości wycieraczek. W wersji lux zastosowano wzmocniony układ hamulcowy, alternator, przednie siedzenia o zmienionym kształcie
tamtego czasu ulegał wielokrotnym modernizacjom. <br>W pierwszej połowie 1977 r. nastąpiła pierwsza ważniejsza modernizacja. Zastosowano silnik o pojemności 652 cm (24 KM), prądnicę zastąpiono alternatorem, wprowadzono nowe tarcze kół, powiększono średnicę hamulców bębnowych, wprowadzono nowy wystrój tablicy rozdzielczej, oraz zderzaki z tworzywa sztucznego. Na rynku pojawiły się 4 wersje : 650 standart, 650 special, 650 lux i 650 Komfort. Wersja special wyposażona była m.in. o siedzenia z regulowanym oparciem, szybę przednią z zielonym pasem przy górnej krawędzi, ogrzewaną tylną szybę, stacyjkę z blokadą kierownicy i regulatorem prędkości wycieraczek. W wersji lux zastosowano wzmocniony układ hamulcowy, alternator, przednie siedzenia o zmienionym kształcie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego