znakować
Znaleziono 113 wyniki.

• ... produkcji i okresie gwarancji. Na razie członkowie stowarzyszenia chcą tak znakować własne produkty, z coraz mniejszym jednak entuzjazmem... Odcienie szarości Bohaterowi...
  • ... padło w Nowym Targu aż siedem rowerów. Policja radzi, by znakować swoje bicykle. Wtedy szansa na odzyskanie swojego dwukółka jest dużo...
  • ... spotka się też w Białym Domu Aleksander Kwaśniewski.

USA będą
    znakować pasażerów w samolotach
    Waszyngton
    Rząd USA chce wprowadzić nowy system...
  • ... na rynku krajowym". Te, które mają certyfikaty UE, będą natomiast znakować swoje produkty owalną pieczęcią błękitną z napisem "sprzedaż na jednolitym...
  • ... więc sprawdzić, czy ziarno nie zawiera GMO. Kolejny wymóg, żeby znakować żywność pochodzenia transgenicznego, tym bardziej więc nie jest przestrzegany. W...
  • ... na zmianę (zmiany różniły się kolorami, a trzeba było uprzednio znakować narty też innymi kolorami i przez 10 minut suszyć, a...
  • ... i świerków, które się nie ugną, gdy o nie zawadzisz. Znakował szlaki zimowe na Pyszną, Chochołowską. Zjazdów dokonywał w doborowym towarzystwie...
  • ... umilały występy na scenie, koncert orkiestry dętej z Rudziczki. Policja znakowała rowery, a na stoiskach można było obejrzeć (i kupić) przeróżne...
  • ... tatrzańskich, z Gierlachem (2655 m). Z prawej strony dochodzi niebiesko znakowana ścieżka z Rusinowej Polany. Serpentynami dochodzimy do mostu na potoku...
  • ... możliwość jazdy dorożką lub saniami. Nieco dalej odchodzi w lewo znakowana żółto ścieżka do przepięknego Wąwozu Kraków. Nieco dalej w prawo...
  • ... na wierzchołek - 2005 m. W prawo, w stronę Giewontu odchodzi znakowana żółto ścieżka do Małej Łąki. Podążając dalej za czerwonymi znakami...
  • ... poważny nie jest przecież w stanie wykluczyć. Żywność pochodzenia transgenicznego znakowana jednak nie jest.

Transgeny mogą spowodować: powstanie nowych chwastów - rośliny...
  • ... młynówka, poruszająca młoty tutejszej kuźnicy. Powyżej, w prawo, odchodzi zielono znakowana ścieżka, prowadząca na Halę Stoły.
    Ściany skalne zbliżają się w...
  • ... Unia go dopuszcza pod warunkiem, że żywność pochodzenia transgenicznego będzie znakowana. Farmerzy z Kanady czy USA, którzy do tej pory zmodyfikowane...
  • ... którego w lewo, w stronę Tatr, odchodzi najmniej ciekawa, nie znakowana droga na Halę Gąsienicową. Podjeżdżamy do Brzezin, skąd w prawo...
  • ... tłumem ludzi, zwykle oblegających przełęcz.
    Na zbocze Kościelca prowadzi ścieżka,
    znakowana czarno. Droga jest stroma, kilkakrotnie pokonuje płyty skalne, żebra i...
  • ... biegnie stokiem Diablińca, skręcając na zachód. Z lewej dochodzi czarno znakowana Ścieżka nad Reglami. Wychodzimy na rozległą Polanę Kominiarską z pozostałością...
  • ... przebiega umowna granica między Tatrami a Podhalem. Droga nie jest znakowana.
    Wschodni odcinek Drogi pod Reglami, między aleja Przewodników Tatrzańskich a...
  • ... 1725 m). Z jej przeciwnej strony wchodzi na przełęcz żółto znakowana ścieżka z Doliny Małej Łąki, trasa 16.
    Na przełęczy skręcamy...
  • ... i wyżej - do Ścieżki nad Reglami. My idziemy prosto, nadal znakowaną ścieżką, obok ciekawego, pochyłego wodospadu. Teren wznosi się coraz stromiej...