Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 38
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
gamy modelowej, ma pojedyncze okrągłe reflektory średnicy ok. 170 mm. Model średni dysponuje już reflektorami prostokątnymi, zaś model najdroższy podwójnymi reflektorami okrągłymi o średnicy zaledwie 140 mm. Tak się bowiem przyjęło, że podwójny układ reflektorów uważany jest za coś najbardziej wykwintnego, prestiżowego. Wszystkie niemal samochody BMW mają takie właśnie reflektory.
A tymczasem każdemu, kto choć trochę interesuje się sprawami elektrotechniki samochodowej, wiadomym jest, że PODWÓJNY UKŁAD REFLEKTORÓW MAŁEJ ŚREDNICY TO ROZWIĄZANIE NAJGORSZE, BO DAJĄCE NAJSŁABSZE ŚWIATŁO MIJANIA. Przecież musi to być istotnym czynnikiem, skoro w krajach zachodnich czas jazdy na świetle mijania jest dziewięciokrotnie dłuższy niż na światłach drogowych. Ale styliści
gamy modelowej, ma pojedyncze okrągłe reflektory średnicy ok. 170 mm. Model średni dysponuje już reflektorami prostokątnymi, zaś model najdroższy podwójnymi reflektorami okrągłymi o średnicy zaledwie 140 mm. Tak się bowiem przyjęło, że podwójny układ reflektorów uważany jest za coś najbardziej wykwintnego, prestiżowego. Wszystkie niemal samochody BMW mają takie właśnie reflektory.&lt;/intro&gt;<br>A tymczasem każdemu, kto choć trochę interesuje się sprawami elektrotechniki samochodowej, wiadomym jest, że &lt;hi&gt;PODWÓJNY UKŁAD REFLEKTORÓW MAŁEJ ŚREDNICY TO ROZWIĄZANIE NAJGORSZE, BO DAJĄCE NAJSŁABSZE ŚWIATŁO MIJANIA.&lt;/hi&gt; Przecież musi to być istotnym czynnikiem, skoro w krajach zachodnich czas jazdy na świetle mijania jest dziewięciokrotnie dłuższy niż na światłach drogowych. Ale styliści
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego