Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
aktualności. Techniki promocyjne wykorzystywane są obecnie do kształtowania preferencji we wszystkich formach życia społecznego, także tych, które nie wiążą się bezpośrednio z obszarem rynku. Komunikacja w odniesieniu do systemu promocji podporządkowana jest realizacji celów marketingowych. Nadawca komunikatów promocyjnych utożsamiany jest z przedsiębiorstwem lub instytucją, działającą na rzecz jego celów rynkowych. Adresatem komunikatów promocyjnych jest grupa potencjalnych nabywców na rynku. Treść informacji odnosi się do założeń kombinacji marketing-mix i uwzględnia wpływ otoczeń rynkowych. Sposób

przekazywania informacji determinuje poszczególne formy promotion-mix. Promocja spełnia zatem wszystkie warunki strukturalne procesu komunikacji - istnienia wiadomości, źródła wiadomości, kanałów przepływu informacji oraz odbiorcy.
Modele systemów promocji
aktualności. Techniki promocyjne wykorzystywane są obecnie do kształtowania preferencji we wszystkich formach życia społecznego, także tych, które nie wiążą się bezpośrednio z obszarem rynku. Komunikacja w odniesieniu do systemu promocji podporządkowana jest realizacji celów marketingowych. Nadawca komunikatów promocyjnych utożsamiany jest z przedsiębiorstwem lub instytucją, działającą na rzecz jego celów rynkowych. Adresatem komunikatów promocyjnych jest grupa potencjalnych nabywców na rynku. Treść informacji odnosi się do założeń kombinacji marketing-mix i uwzględnia wpływ otoczeń rynkowych. Sposób<br>&lt;page nr=15&gt;<br>przekazywania informacji determinuje poszczególne formy promotion-mix. Promocja spełnia zatem wszystkie warunki strukturalne procesu komunikacji - istnienia wiadomości, źródła wiadomości, kanałów przepływu informacji oraz odbiorcy. <br>Modele systemów promocji
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego