Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Pokazuje to tabl.25. Wydatki na badania i rozwój w krajach Unii Europejskiej rosły w latach osiemdziesiątych w tempie prawie 5% rocznie. W Stanach Zjednoczonych od 1985r. zaznaczyła się ich stagnacja. W Japonii natomiast tempo ich wzrostu było cały czas najwyższe.
Podsumowując wszystkie przedstawione dane, ukazujące różne wskaźniki wydatków na B+R, można stwierdzić, że przedsiębiorstwa z krajów Unii Europejskiej, jako całości, znajdują się pomiędzy firmami amerykańskimi a japońskimi. Firmy z Japonii są zdecydowanie najbardziej innowacyjne. Można dodać, że najlepszą pozycję pod tym względem spośród krajów UE mają przedsiębiorstwa z RFN, Francji i Wielkiej Brytanii. Na drugim końcu są usytuowane firmy greckie
Pokazuje to tabl.25. Wydatki na badania i rozwój w krajach Unii Europejskiej rosły w latach osiemdziesiątych w tempie prawie 5% rocznie. W Stanach Zjednoczonych od 1985r. zaznaczyła się ich stagnacja. W Japonii natomiast tempo ich wzrostu było cały czas najwyższe.<br>Podsumowując wszystkie przedstawione dane, ukazujące różne wskaźniki wydatków na B+R, można stwierdzić, że przedsiębiorstwa z krajów Unii Europejskiej, jako całości, znajdują się pomiędzy firmami amerykańskimi a japońskimi. Firmy z Japonii są zdecydowanie najbardziej innowacyjne. Można dodać, że najlepszą pozycję pod tym względem spośród krajów UE mają przedsiębiorstwa z RFN, Francji i Wielkiej Brytanii. Na drugim końcu są usytuowane firmy greckie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego