Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
gitary i bębny. Rodził się amerykański hard-core punk jako wyraz opozycji wobec skupionego na formie heavy metalu i zbyt niewolniczo wiernego tradycji punk rocka. W muzyce Dead Kennedys liczył się przekaz, a poszczególne utwory potraktowano jak ulotki. Gitary jazgotały, perkusja trajkotała niczym ponaddźwiękowa maszyna do szycia, a głos Jello Biafry nawoływał do boju. Dosłownie - barwa tego głosu sprawiała, że słuchało się go jak fanfary. Wokalista wypracował bowiem niezwykły styl na pograniczu punkowego ujadania i belcanta.
Kolejne płyty- mini-LP In God We Trust, Inc. (1981) i album Plastic Surgery Disaster (1982) przynosiły coraz bardziej urozmaicony muzycznie materiał, choć nadal dominowały
gitary i bębny. Rodził się amerykański hard-core punk jako wyraz opozycji wobec skupionego na formie heavy metalu i zbyt niewolniczo wiernego tradycji punk rocka. W muzyce Dead Kennedys liczył się przekaz, a poszczególne utwory potraktowano jak ulotki. Gitary jazgotały, perkusja trajkotała niczym ponaddźwiękowa maszyna do szycia, a głos Jello Biafry nawoływał do boju. Dosłownie - barwa tego głosu sprawiała, że słuchało się go jak fanfary. Wokalista wypracował bowiem niezwykły styl na pograniczu punkowego ujadania i belcanta.<br>Kolejne płyty- mini-LP In God We Trust, Inc. (1981) i album Plastic Surgery Disaster (1982) przynosiły coraz bardziej urozmaicony muzycznie materiał, choć nadal dominowały
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego