Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
dokumenty określające szczegółowo, jak elementy systemu jakości, ustanowione w procedurach, są realizowane przez różne komórki organizacyjne przedsiębiorstwa. Nie wchodząc szczegółowo w charakterystykę tego systemu norm, trzeba stwierdzić, że jego znaczenie rośnie. Odnosi się to zwłaszcza do krajów Unii Europejskiej.
W Europie koncentruje się 84% certyfikowanych systemów. Dominujące znaczenie ma Wielka Brytania. Coraz więcej przedsiębiorstw zachodnich poszukuje dostawców i kooperantów wyłącznie spośród firm stosujących te systemy jakości, a wszelkie rozmowy i negocjacje rozpoczynają się od przeglądu Księgi jakości. Ta sprawa ma także istotne znaczenie dla polskich przedsiębiorstw orientujących się na rynki krajów Unii Europejskiej.
Wydawaniem certyfikatów zajmują się różne organizacje. Upoważnione do
dokumenty określające szczegółowo, jak elementy systemu jakości, ustanowione w procedurach, są realizowane przez różne komórki organizacyjne przedsiębiorstwa. Nie wchodząc szczegółowo w charakterystykę tego systemu norm, trzeba stwierdzić, że jego znaczenie rośnie. Odnosi się to zwłaszcza do krajów Unii Europejskiej.<br>W Europie koncentruje się 84% certyfikowanych systemów. Dominujące znaczenie ma Wielka Brytania. Coraz więcej przedsiębiorstw zachodnich poszukuje dostawców i kooperantów wyłącznie spośród firm stosujących te systemy jakości, a wszelkie rozmowy i negocjacje rozpoczynają się od przeglądu Księgi jakości. Ta sprawa ma także istotne znaczenie dla polskich przedsiębiorstw orientujących się na rynki krajów Unii Europejskiej.<br>Wydawaniem certyfikatów zajmują się różne organizacje. Upoważnione do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego

Młodzieżowe Słowo Roku 2020

Przyłącz się do V edycji plebiscytu PWN i zgłoś swoją propozycję.
UWAGA! Zgłoszone słowo nie musi być nowe, slangowe, ani najczęstsze. Doceniamy istotność tematu oraz kreatywność języka!
Powiedz o plebiscycie swoim znajomym.

Głosy można oddawać do
30 listopada 2020 r.

Wyślij
Weź udział w akcji „Młodzieżowe Słowo Roku 2020”!