Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
już wyższe, osiągając wskaźnik 2,9%, ale w niektórych krajach - Niemczech, Hiszpanii, Irlandii i Portugalii - wzrost gospodarczy był znacznie szybszy i wskaźniki wynosiły odpowiednio: 3,5%, 4,3%, 5,4%, 4,2%. Po 1991 r. obserwuje się bardziej jednorodne tempo wzrostu gospodarczego we wszystkich krajach Unii Europejskiej z wyjątkiem Wielkiej Brytanii, która rozwijała się nieco wolniej. W 1993r. zanotowano spadek produkcji. Tendencje recesyjne zostały zahamowane w 1994r. Widać to analizując dane tabl. 3.
Jak widać z tabl. 3, od 1994 r. następuje poprawa sytuacji makroekonomicznej, po szczególnie kryzysowym roku 1993 odnotowuje się wzrost PKB we wszystkich 15 krajach Unii Europejskiej. Przełamanie
już wyższe, osiągając wskaźnik 2,9%, ale w niektórych krajach - Niemczech, Hiszpanii, Irlandii i Portugalii - wzrost gospodarczy był znacznie szybszy i wskaźniki wynosiły odpowiednio: 3,5%, 4,3%, 5,4%, 4,2%. Po 1991 r. obserwuje się bardziej jednorodne tempo wzrostu gospodarczego we wszystkich krajach Unii Europejskiej z wyjątkiem Wielkiej Brytanii, która rozwijała się nieco wolniej. W 1993r. zanotowano spadek produkcji. Tendencje recesyjne zostały zahamowane w 1994r. Widać to analizując dane tabl. 3.<br>Jak widać z tabl. 3, od 1994 r. następuje poprawa sytuacji makroekonomicznej, po szczególnie kryzysowym roku 1993 odnotowuje się wzrost PKB we wszystkich 15 krajach Unii Europejskiej. Przełamanie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego