Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
pojawiają się problemy prawne, nazwa koncentruje się na cechach, które tracą na znaczeniu w miarę upływu czasu, nowa marka jest zbyt łatwa do podrobienia przez imitatorów, brzmienie marki ma niewłaściwe skojarzenia w niektórych językach - np. samochód Fiat 127 miał początkowo markę Rustica, co brzmiało atrakcyjnie we Włoszech, ale w Wielkiej Brytanii kojarzyłoby się z rdzą (rust); nie wpływałoby to korzystnie na image tych samochodów.
Obecnie przedsiębiorstwa działające na rynku międzynarodowym stosują różnego rodzaju zróżnicowania marki w odniesieniu do poszczególnych jej elementów. Marka produktu często bowiem składa się z dwóch elementów: części identyfikującej produkt z jego producentem - np. Volkswagen, Ford, Pollena, Head
pojawiają się problemy prawne, nazwa koncentruje się na cechach, które tracą na znaczeniu w miarę upływu czasu, nowa marka jest zbyt łatwa do podrobienia przez imitatorów, brzmienie marki ma niewłaściwe skojarzenia w niektórych językach - np. samochód Fiat 127 miał początkowo markę Rustica, co brzmiało atrakcyjnie we Włoszech, ale w Wielkiej Brytanii kojarzyłoby się z rdzą (rust); nie wpływałoby to korzystnie na image tych samochodów.<br>Obecnie przedsiębiorstwa działające na rynku międzynarodowym stosują różnego rodzaju zróżnicowania marki w odniesieniu do poszczególnych jej elementów. Marka produktu często bowiem składa się z dwóch elementów: części identyfikującej produkt z jego producentem - np. Volkswagen, Ford, Pollena, Head
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego