Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
krajów UE różnice cenowe w tej grupie produktów są istotne. Ceny farmaceutyków we Francji są przeciętnie dwa razy tańsze, niż w najdroższym pod tym względem kraju Unii Europejskiej, jakim są Niemcy. Szczególnie duże udziały rynkowe farmaceutyków importowanych w ramach "szarego importu", przepisywanych na receptę, są w Holandii i w Wielkiej Brytanii (ok. 5-10%). Natomiast w Niemczech udział takich produktów farmaceutycznych był i jest niewielki (około 1%), co jest wskaźnikiem niższym niż średnia w całej Unii Europejskiej. Wynika to z ograniczonych możliwości dystrybucji farmaceutyków pochodzących z "szarego importu". Taka sytuacja istniała do 1992r., gdyż wówczas hurtownicy unikali dystrybuowania takich produktów, uważając
krajów UE różnice cenowe w tej grupie produktów są istotne. Ceny farmaceutyków we Francji są przeciętnie dwa razy tańsze, niż w najdroższym pod tym względem kraju Unii Europejskiej, jakim są Niemcy. Szczególnie duże udziały rynkowe farmaceutyków importowanych w ramach "szarego importu", przepisywanych na receptę, są w Holandii i w Wielkiej Brytanii (ok. 5-10%). Natomiast w Niemczech udział takich produktów farmaceutycznych był i jest niewielki (około 1%), co jest wskaźnikiem niższym niż średnia w całej Unii Europejskiej. Wynika to z ograniczonych możliwości dystrybucji farmaceutyków pochodzących z "szarego importu". Taka sytuacja istniała do 1992r., gdyż wówczas hurtownicy unikali dystrybuowania takich produktów, uważając
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego