Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
nim nożny "kickstarter" i trzystopniową skrzynię biegów. Ogółem wyprodukowano ponad 100 tysięcy egzemplarzy obu modeli.
Panu Markowi Prószyńskiemu dziękujemy za pomoc w realizacji zdjęć NSU Quick.
Rafał Jemielita

Pod koniec "tłustych" lat dwudziestych rocznie sprzedawano w USA ponad 150 tysięcy luksusowych aut. O względy najbogatszej klienteli zabiegali zarówno potentaci, np. Cadillac, Pierce-Arrow, Franklin, Lincoln, Stutz, Marmon, jak i mniejsze firmy. Packardowi udało się w 1928 roku sprzedać ponad 50 tysięcy pojazdów.
Lawrence P. Fisher - szef Cadillaca - postanowił odebrać Packardowi palmę pierwszeństwa. W tym celu zmienił najpierw wygląd swoich samochodów; otrzymały one nadwozia Fishera i Fleetwooda (te ostatnie montowano wyłącznie na
nim nożny "kickstarter" i trzystopniową skrzynię biegów. Ogółem wyprodukowano ponad 100 tysięcy egzemplarzy obu modeli.<br>Panu Markowi Prószyńskiemu dziękujemy za pomoc w realizacji zdjęć NSU Quick.<br>&lt;au&gt;Rafał Jemielita&lt;/au&gt;&lt;/div&gt;<br><br>&lt;div type="art"&gt;&lt;intro&gt;Pod koniec "tłustych" lat dwudziestych rocznie sprzedawano w USA ponad 150 tysięcy luksusowych aut. O względy najbogatszej klienteli zabiegali zarówno potentaci, np. Cadillac, Pierce-Arrow, Franklin, Lincoln, Stutz, Marmon, jak i mniejsze firmy. Packardowi udało się w 1928 roku sprzedać ponad 50 tysięcy pojazdów.&lt;/intro&gt;<br>Lawrence P. Fisher - szef Cadillaca - postanowił odebrać Packardowi palmę pierwszeństwa. W tym celu zmienił najpierw wygląd swoich samochodów; otrzymały one nadwozia Fishera i Fleetwooda (te ostatnie montowano wyłącznie na
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego