Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
RATOWSKI

Po pierwsze, BMW. Po drugie, Audi, bo tylko pozycja za kierownicą nie jest tak doskonała jak w samochodzie z Monachium. Po trzecie, Klasa S zrobiła większe wrażenie na przechodniach niż na mnie. Po czwarte, Jaguar z supersylwetką, dobrze jeżdżący, nie mający natomiast wiele wspólnego z ergonomią. Na ostatnim miejscu Cadillac. Bardzo dobry silnik i, niestety, napęd na przód, natomiast brawa należą się za supernagłośnienie firmy Bose.


TOMASZ TULEWICZ

Mój wybór to Audi: napęd quattro, idealnie leżący w dłoniach wieniec kierownicy, wzorowe zawieszenie; świetnie sprawuje się na torze. Na drugim miejscu BMW - prawie tak dobre jak auto z Ingolstadt. Mercedes na
RATOWSKI&lt;/au&gt;<br><br>Po pierwsze, BMW. Po drugie, Audi, bo tylko pozycja za kierownicą nie jest tak doskonała jak w samochodzie z Monachium. Po trzecie, Klasa S zrobiła większe wrażenie na przechodniach niż na mnie. Po czwarte, Jaguar z supersylwetką, dobrze jeżdżący, nie mający natomiast wiele wspólnego z ergonomią. Na ostatnim miejscu Cadillac. Bardzo dobry silnik i, niestety, napęd na przód, natomiast brawa należą się za supernagłośnienie firmy Bose.<br><br><br>&lt;au&gt;TOMASZ TULEWICZ&lt;/au&gt;<br><br>Mój wybór to Audi: napęd quattro, idealnie leżący w dłoniach wieniec kierownicy, wzorowe zawieszenie; świetnie sprawuje się na torze. Na drugim miejscu BMW - prawie tak dobre jak auto z Ingolstadt. Mercedes na
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego