Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
zbyt miękko zawieszona i na łuku przechodziła z pod- w nadsterowność. Przy włączonej elektronice nie było problemu, ale radość z jazdy znacznie mniejsza. "A8" i "740 i" prowadzą się bardzo sportowo. Obydwa modele mają szeroki margines, w którym pozostają neutralne. Bardziej sprężyste zawieszenie nie oznacza jednak gorszego komfortu jazdy. Przednionapędowym Cadillakiem jeździ się pewnie, przeszkadzają tylko ostre przechyły karoserii. Z pełnym obciążeniem i całkowicie skręconymi przednimi kołami opony dobijały przez chwilę do nadkoli.


OCENA KOŃCOWA

Wyłonienie faworyta spośród testowanych aut zależy od wymagań nabywcy. "XJ8" zapewnia niepowtarzalną atmosferę. Cadillac jest najtańszy (98 tys. DM) i ma najbogatsze wyposażenie seryjne. Niemieckie limuzyny
zbyt miękko zawieszona i na łuku przechodziła z pod- w nadsterowność. Przy włączonej elektronice nie było problemu, ale radość z jazdy znacznie mniejsza. "A8" i "740 i" prowadzą się bardzo sportowo. Obydwa modele mają szeroki margines, w którym pozostają neutralne. Bardziej sprężyste zawieszenie nie oznacza jednak gorszego komfortu jazdy. Przednionapędowym Cadillakiem jeździ się pewnie, przeszkadzają tylko ostre przechyły karoserii. Z pełnym obciążeniem i całkowicie skręconymi przednimi kołami opony dobijały przez chwilę do nadkoli.<br><br><br>&lt;tit1&gt;OCENA KOŃCOWA&lt;/tit1&gt;<br><br>Wyłonienie faworyta spośród testowanych aut zależy od wymagań nabywcy. "XJ8" zapewnia niepowtarzalną atmosferę. Cadillac jest najtańszy (98 tys. DM) i ma najbogatsze wyposażenie seryjne. Niemieckie limuzyny
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego