Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy medyczne
Rok: 1999
kosmetyki medyczne, które poddane wszechstronnym badaniom klinicznym wyszły z nich zwycięsko, uzyskując atest PZH i aprobatę Warszawskiej Akademii Medycznej oraz I Kliniki Chirurgicznej Instytutu Hematologii i Transfuzjologii w Warszawie, Kliniki Ginekologiczno-Położniczej CMKP w Warszawie, Zakładu Immunologii Instytutu Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie, Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie, Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie-Międzylesiu, Kliniki Neurologii II Wydziału Lekarskiego AM w Warszawie, Kliniki Chirurgii Ogólnej CMKP w Warszawie.

IDEA 25 została uznana przez Polski Klub Biznesu Firmą Roku 1996 za wysoką jakość polskiego produktu kosmetycznego. Program "CLINIC Way" ze względu na swój kosmetyczno-medyczny charakter został skierowany do sprzedaży
kosmetyki medyczne, które poddane wszechstronnym badaniom klinicznym wyszły z nich zwycięsko, uzyskując atest PZH i aprobatę Warszawskiej Akademii Medycznej oraz I Kliniki Chirurgicznej Instytutu Hematologii i Transfuzjologii w Warszawie, Kliniki Ginekologiczno-Położniczej CMKP w Warszawie, Zakładu Immunologii Instytutu Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie, Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie, Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie-Międzylesiu, Kliniki Neurologii II Wydziału Lekarskiego AM w Warszawie, Kliniki Chirurgii Ogólnej CMKP w Warszawie.<br>&lt;gap&gt;<br>IDEA 25 została uznana przez Polski Klub Biznesu Firmą Roku 1996 za wysoką jakość polskiego produktu kosmetycznego. Program "CLINIC Way" ze względu na swój kosmetyczno-medyczny charakter został skierowany do sprzedaży
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego