Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 09.02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
kilka tysięcy osób. A Bora to wąska, dwupasmowa jezdnia, która w dodatku kończy się "wąskim gardłem" - Egipską i Saską. Wprawdzie jest rezerwa terenu na poszerzenie, ale Zarząd Dróg Miejskich nie ma w planach takiej inwestycji.

Nie ma takiego pomysłu

Pełnomocnik prezydenta Warszawy ds. budowy trasy Jerzy Hertel (członek zarządu gminy Centrum) zaprzecza, że istnieje pomysł poprowadzenia komunikacji przez osiedle. - Część trasy od Wału Miedzeszyńskiego do Płowieckiej jest rozpatrywana jako jeden etap budowy - mówi Jerzy Hertel. - Kiedy rozpocznie się budowa zależy od tego, jak szybko zostaną wykupione grunty.
Gmina Centrum, która jest inwestorem Trasy Świętokrzyskiej, ma gotową dokumentację prac na całą trasę
kilka tysięcy osób. A Bora to wąska, dwupasmowa jezdnia, która w dodatku kończy się "wąskim gardłem" - Egipską i Saską. Wprawdzie jest rezerwa terenu na poszerzenie, ale Zarząd Dróg Miejskich nie ma w planach takiej inwestycji. <br><br>&lt;tit&gt;Nie ma takiego pomysłu&lt;/&gt;<br><br>Pełnomocnik prezydenta Warszawy ds. budowy trasy Jerzy Hertel (członek zarządu gminy Centrum) zaprzecza, że istnieje pomysł poprowadzenia komunikacji przez osiedle. - Część trasy od Wału Miedzeszyńskiego do Płowieckiej jest rozpatrywana jako jeden etap budowy - mówi Jerzy Hertel. - Kiedy rozpocznie się budowa zależy od tego, jak szybko zostaną wykupione grunty. <br>Gmina Centrum, która jest inwestorem Trasy Świętokrzyskiej, ma gotową dokumentację prac na całą trasę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego