Typ tekstu: Audycja radiowa
Tytuł: Rozmowa o szkole i nauczycielach, o młodzieży, o turystyce
Rok powstania: 1998
o tym …
- Że, że takie upowszechnienie, szkolnictwa powoduje taki system, no, nie wiem, choćby troszeczkę, system w niektórych szkołach amerykańskich takich, publicznych, gdzie rzeczywiście, są po prostu, półanalfabeci, jak, jak…
- Czy ja mogę zadać takie jedno pytanie panu?
- Oczywiście.
- Jak rozumiem, pracuje pan w szkołach średnich, tak?
- Tak.
- Co, co stoi na przeszkodzie, co wam przeszkadza w tym, żeby tak zorganizować pracę szkoły społecznej, czy prywatnej, żeby ta połowa, półanalfabetów, oczywiście, myślę, że to jest chwyt retoryczny, ale, ale…
- Ale niekoniecznie.
- Ja jednak tak to przyjmuję, czy żeby ta połowa inaczej była kształcona, a inaczej była kształcona ta grupa
o tym &#133; &lt;/&gt;<br>&lt;who5&gt; - Że, że takie upowszechnienie, szkolnictwa powoduje taki system, no, nie wiem, choćby troszeczkę, system w niektórych szkołach amerykańskich takich, publicznych, gdzie rzeczywiście, są po prostu, półanalfabeci, jak, jak&#133;&lt;/&gt;<br>&lt;who4&gt; - Czy ja mogę zadać takie jedno pytanie panu?&lt;/&gt;<br>&lt;who5&gt; - Oczywiście.&lt;/&gt;<br>&lt;who4&gt; - Jak rozumiem, pracuje pan w szkołach średnich, tak?&lt;/&gt;<br>&lt;who5&gt; - Tak.&lt;/&gt;<br>&lt;who4&gt; - Co, co stoi na przeszkodzie, co wam przeszkadza w tym, żeby tak zorganizować pracę szkoły społecznej, czy prywatnej, żeby ta połowa, półanalfabetów, oczywiście, myślę, że to jest chwyt retoryczny, ale, ale&#133;&lt;/&gt;<br>&lt;who5&gt; - Ale niekoniecznie.&lt;/&gt;<br>&lt;who4&gt; - Ja jednak tak to przyjmuję, czy żeby ta połowa inaczej była kształcona, a inaczej była kształcona ta grupa
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego