o tym … </><br><who5> - Że, że takie upowszechnienie, szkolnictwa powoduje taki system, no, nie wiem, choćby troszeczkę, system w niektórych szkołach amerykańskich takich, publicznych, gdzie rzeczywiście, są po prostu, półanalfabeci, jak, jak…</><br><who4> - Czy ja mogę zadać takie jedno pytanie panu?</><br><who5> - Oczywiście.</><br><who4> - Jak rozumiem, pracuje pan w szkołach średnich, tak?</><br><who5> - Tak.</><br><who4> - Co, co stoi na przeszkodzie, co wam przeszkadza w tym, żeby tak zorganizować pracę szkoły społecznej, czy prywatnej, żeby ta połowa, półanalfabetów, oczywiście, myślę, że to jest chwyt retoryczny, ale, ale…</><br><who5> - Ale niekoniecznie.</><br><who4> - Ja jednak tak to przyjmuję, czy żeby ta połowa inaczej była kształcona, a inaczej była kształcona ta grupa