Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
przyszłość. Radykalna Inicjatywa Frugo jest bowiem kampanią promocyjną mającą na celu zachęcenie młodzieży w wieku 15-25 lat do kupowania napojów Frugo.
To polska marka-legenda. Stworzona w połowie lat 90. przez rzeszowską Alimę-Gerber, wykreowała wśród nastolatków modę na picie napojów owocowych, zagrażając pozycji potężnych międzynarodowych koncernów jak Coca-Cola czy PepsiCo. W rekordowym 1999 r. Frugo przyniosło producentowi prawie 100 mln zł wpływów. Wszystko za sprawą umiejętnie stosowanych narzędzi marketingowych - począwszy od nazwy wykorzystującej młodzieżowy slang, przez kształt butelki, etykiety, a skończywszy na odlotowych reklamach. Twórcom Frugo udało się więc wypracować coś, co fachowcy od marketingu nazywają dobrą komunikacją
przyszłość. Radykalna Inicjatywa Frugo jest bowiem kampanią promocyjną mającą na celu zachęcenie młodzieży w wieku 15-25 lat do kupowania napojów Frugo. <br>To polska marka-legenda. Stworzona w połowie lat 90. przez rzeszowską Alimę-Gerber, wykreowała wśród nastolatków modę na picie napojów owocowych, zagrażając pozycji potężnych międzynarodowych koncernów jak Coca-Cola czy PepsiCo. W rekordowym 1999 r. Frugo przyniosło producentowi prawie 100 mln zł wpływów. Wszystko za sprawą umiejętnie stosowanych narzędzi marketingowych - począwszy od nazwy wykorzystującej młodzieżowy slang, przez kształt butelki, etykiety, a skończywszy na odlotowych reklamach. Twórcom Frugo udało się więc wypracować coś, co fachowcy od marketingu nazywają dobrą komunikacją
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego