Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 3
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
świecie peceta. Gdyby zwyciężyła Motorola, to pewnie jej urządzenia znajdowałyby się dziś w pecetach. I to ona byłaby wzorcowym przykładem amerykańskiego sukcesu.
W latach 90. przyszła kolej na kampanię "Intel Inside". Była ona w branży elektronicznej takim szlagierem jak "Just do it" firmy Nike w branży obuwniczej czy "Always Coca-Cola" w przemyśle spożywczym. Po tej kampanii koncern na stałe wszedł do grona najbardziej rozpoznawanych marek świata.
Właśnie dzięki doskonałemu marketingowi Intel jest dziś w stanie kreować nowe mody. Dwa lata temu przy gigantycznych nakładach na reklamę wprowadził na rynek technologię Centrino przeznaczoną do notebooków. Nie była ona przełomowa z punktu
świecie peceta. Gdyby zwyciężyła Motorola, to pewnie jej urządzenia znajdowałyby się dziś w pecetach. I to ona byłaby wzorcowym przykładem amerykańskiego sukcesu. <br>W latach 90. przyszła kolej na kampanię "Intel Inside". Była ona w branży elektronicznej takim szlagierem jak "Just do it" firmy Nike w branży obuwniczej czy "Always Coca-Cola" w przemyśle spożywczym. Po tej kampanii koncern na stałe wszedł do grona najbardziej rozpoznawanych marek świata. <br>Właśnie dzięki doskonałemu marketingowi Intel jest dziś w stanie kreować nowe mody. Dwa lata temu przy gigantycznych nakładach na reklamę wprowadził na rynek technologię Centrino przeznaczoną do notebooków. Nie była ona przełomowa z punktu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego