Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
tej ostatniej sytuacji mamy do czynienia ze strukturą zbliżoną do klasycznego przekazu informacyjnego. Forma staje się wtedy podrzędna wobec treści logicznej komunikatu. Ilość informacji, kodowana w strukturze wiadomości, zależna jest od ilości cech tworzących obraz produktu oraz fazy kampanii, w jakiej emitowany jest komunikat.

ŚRODKI KOMPOZYCJI BAZOWEJ KOMUNIKATU UTRWALANEGO W DRUKU
Dla selekcji przekazu oraz jego wstępnej identyfikacji, a więc dla sytuacji, w których skupiamy się na innych wiadomościach, lub nie jesteśmy skoncentrowani, istotne są:
- związki wielkości między komunikatem a sąsiednimi informacjami;
- sposób rozwiązania płaszczyzny;
- związki między głównymi elementami wiadomości;
- reguły zależności w układzie barw tworzących kolorystykę wiadomości oraz gradacja stopnia
tej ostatniej sytuacji mamy do czynienia ze strukturą zbliżoną do klasycznego przekazu informacyjnego. Forma staje się wtedy podrzędna wobec treści logicznej komunikatu. Ilość informacji, kodowana w strukturze wiadomości, zależna jest od ilości cech tworzących obraz produktu oraz fazy kampanii, w jakiej emitowany jest komunikat. <br>&lt;page nr=142&gt;<br>&lt;tit&gt;ŚRODKI KOMPOZYCJI BAZOWEJ KOMUNIKATU UTRWALANEGO W DRUKU&lt;/&gt;<br>Dla selekcji przekazu oraz jego wstępnej identyfikacji, a więc dla sytuacji, w których skupiamy się na innych wiadomościach, lub nie jesteśmy skoncentrowani, istotne są: <br>- związki wielkości między komunikatem a sąsiednimi informacjami; <br>- sposób rozwiązania płaszczyzny; <br>- związki między głównymi elementami wiadomości; <br>- reguły zależności w układzie barw tworzących kolorystykę wiadomości oraz gradacja stopnia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego