Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
idzie ulicą - sytuacja zatrzymania się z własnej woli przy billboardzie zdarza mu się naprawdę rzadko.
Dla producenta produkt jest efektem jego wieloletniej pracy oraz, w znacznym stopniu, określa jego przyszłość. Dla typowego, umiarkowanie zainteresowanego odbiorcy, do którego adresuje się większość kampanii, nie jest niczym istotnym. Istotnym może się dopiero stać. Dramaturgia pralki, realizm kosmetyków lub dylematy koloru i aromatu kawy z reguły przegrywają konkurencję z dobrym newsem, pierwszymi minutami filmu fabularnego lub koniecznością wyminięcia kogoś, kto idzie przed nami ulicą, a przez kogo możemy się spóźnić na ważne spotkanie. Konflikt istotności poszczególnych elementów przekazu dla nadawcy i odbiorcy jest więc w
idzie ulicą - sytuacja zatrzymania się z własnej woli przy billboardzie zdarza mu się naprawdę rzadko. <br>Dla producenta produkt jest efektem jego wieloletniej pracy oraz, w znacznym stopniu, określa jego przyszłość. Dla typowego, umiarkowanie zainteresowanego odbiorcy, do którego adresuje się większość kampanii, nie jest niczym istotnym. Istotnym może się dopiero stać. Dramaturgia pralki, realizm kosmetyków lub dylematy koloru i aromatu kawy z reguły przegrywają konkurencję z dobrym newsem, pierwszymi minutami filmu fabularnego lub koniecznością wyminięcia kogoś, kto idzie przed nami ulicą, a przez kogo możemy się spóźnić na ważne spotkanie. Konflikt istotności poszczególnych elementów przekazu dla nadawcy i odbiorcy jest więc w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego