Typ tekstu: Rozmowa bezpośrednia
Tytuł: Rozmowa o pracy i szkole
Rok powstania: 2001
Słuchaj, a o której wróciliście?
Gdzieś o dwudziestej drugiej.
A jeszcze, Monisiu, mówisz, ty kupiłaś pierścionek. A jakie dostała ta dziewczynka od innych gości?
No właśnie. Bransoletkę ładną złotą, taką grubą, wiesz? Naprawdę bardzo ładna.
Yhy.
Taka wiesz, masywna. Magnetofon Panasonica dostała razem z płytami kompaktow na płyty kompaktowe.
Yhy. Ekstra.
Takie wiesz, srebrne. Bardzo ładne. Co ona tam jeszcze? Jakieś tam ubranka. Zegarek. Kolczyki, łańcuszek złoty. Ona już złoto, w złocie to już ma, wiesz...
Wszystko.
No.
Co możliwe dla dziewczyny.
Tylko że wszystko za duże. Będzie musiała, wiesz, odłożyć i czekać aż dorośnie.
Musi dorosnąć do tego, żeby nosić
Słuchaj, a o której wróciliście?&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Gdzieś o dwudziestej drugiej.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;A jeszcze, Monisiu, mówisz, ty kupiłaś pierścionek. A jakie &lt;vocal desc ="yyy"&gt; dostała &lt;vocal desc ="yyy"&gt; ta dziewczynka od innych gości?&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;No właśnie. Bransoletkę ładną złotą, taką grubą, wiesz? Naprawdę bardzo ładna.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Yhy.&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Taka wiesz, masywna.&lt;pause&gt; Magnetofon &lt;name type="work"&gt;Panasonica&lt;/&gt; dostała razem z płytami &lt;unclear&gt;kompaktow&lt;/&gt; na płyty kompaktowe.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Yhy. Ekstra.&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Takie wiesz, srebrne. Bardzo ładne. Co ona tam jeszcze? Jakieś tam ubranka.&lt;pause&gt; Zegarek.&lt;pause&gt; Kolczyki, łańcuszek złoty. Ona już złoto, w złocie to już ma, wiesz...&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Wszystko.&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;No.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Co możliwe dla dziewczyny.&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Tylko że wszystko za duże. Będzie musiała, wiesz, odłożyć i czekać &lt;overlap&gt;aż dorośnie.&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;&lt;overlap&gt;Musi dorosnąć&lt;/&gt; do tego, żeby nosić
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego