Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy telekomunikacyjne
Rok: 2000
nagrywania w czasie prowadzenia rozmowy oraz w stanie czuwania.
• Książka telefoniczna do 230 numerów na karcie oraz 50 numerów w telefonie.
• Dwie książki telefoniczne (czerwona i niebieska) o różnych sygnałach dzwonienia.
• Możliwość ustawienia sygnału dzwonienia (15 tonów, 5 ustawień głośności).
• Wyciszanie mikrofonu.
• Blokada klawiatury.
Ergonomiczny układ klawiatury.
• Podświetlanie wyświetlacza i klawiatury.
• Lista połączeń (nie przyjętych, przyjętych oraz 10 ostatnio wykonanych połączeń).
• Identyfikacja numeru (nazwiska osoby dzwoniącej na wyświetlaczu).
• Informacja o czasie i kosztach połączeń.
• Połączenia konferencyjne.
• Blokowanie i przekazywanie rozmów.
• Sygnalizacja rozmów przychodzących podczas trwającej rozmowy.
• Automatyczne
nagrywania w czasie prowadzenia rozmowy oraz w stanie czuwania.<br>&#149; Książka telefoniczna do 230 numerów na karcie oraz 50 numerów w telefonie.<br>&#149; Dwie książki telefoniczne (czerwona i niebieska) o różnych sygnałach dzwonienia.<br>&#149; Możliwość ustawienia sygnału dzwonienia (15 tonów, 5 ustawień głośności).<br>&#149; Wyciszanie mikrofonu.<br>&#149; Blokada klawiatury.<br>&#149; Ergonomiczny układ klawiatury.<br>&#149; Podświetlanie wyświetlacza i klawiatury.<br>&#149; Lista połączeń (nie przyjętych, przyjętych oraz 10 ostatnio wykonanych połączeń).<br>&#149; Identyfikacja numeru (nazwiska osoby dzwoniącej na wyświetlaczu).<br>&#149; Informacja o czasie i kosztach połączeń.<br>&#149; Połączenia konferencyjne.<br>&#149; Blokowanie i przekazywanie rozmów.<br>&#149; Sygnalizacja rozmów przychodzących podczas trwającej rozmowy.<br>&#149; Automatyczne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego