Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 3 (33) marzec
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
razem przygotował auto, które nie boi się stanąć do walki z Porsche. Karoserię zdobią jedynie delikatne spojlery. Za to całe wnętrze przebudowano, montując klatkę bezpieczeństwa i kubełkowe fotele. Silnik o pojemności 6000 ccm dysponuje mocą 405 KM! Pozbawione gumowych elementów zawieszenie jest twarde jak skała. Sportowe hamulce ostre niczym brzytwa!


FACE LIFTING

Z samochodami jest jak z dziewczynami: najczęściej nie ma sensu ich poprawiać.
Janusz Kulig
Samochód to skończona całość. Piękny - o ile tak właśnie wyobraził go sobie projektant. Praktyczny - jeżeli wcześniej konstruktor zapytał o to i owo przyszłych klientów. Dla tych kierowców, którzy nie są zadowoleni z efektów pracy projektanta i
razem przygotował auto, które nie boi się stanąć do walki z Porsche. Karoserię zdobią jedynie delikatne spojlery. Za to całe wnętrze przebudowano, montując klatkę bezpieczeństwa i kubełkowe fotele. Silnik o pojemności 6000 ccm dysponuje mocą 405 KM! Pozbawione gumowych elementów zawieszenie jest twarde jak skała. Sportowe hamulce ostre niczym brzytwa!&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art" sex="m"&gt;<br>&lt;tit&gt;&lt;foreign&gt;FACE LIFTING&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;intro&gt;Z samochodami jest jak z dziewczynami: najczęściej nie ma sensu ich poprawiać.&lt;/&gt;<br>&lt;au&gt;Janusz Kulig&lt;/&gt;<br>Samochód to skończona całość. Piękny - o ile tak właśnie wyobraził go sobie projektant. Praktyczny - jeżeli wcześniej konstruktor zapytał o to i owo przyszłych klientów. Dla tych kierowców, którzy nie są zadowoleni z efektów pracy projektanta i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego