Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 12.05
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
koreańskiego kryzysu nad Wisłę.
Odejście Kim Woo Choonga, kultowej postaci koreańskiego biznesu i stylu życia, oznacza koniec epoki koreańskich czeboli. Dzięki pracowitości i pomysłowości Kima w ciągu 32 lat zbudowany został kolosalny potencjał. Dziś plasuje on Daewoo na drugim miejscu w Korei Południowej, dziesiątym mocarstwie ekonomicznym globu. Większy jest tylko Hyundai, ale jego twórca, Chung Ju Yung, zaczynał 20 lat wcześniej. Kim Woo Choong postawił na eksport. Dziś produkty opatrzone marką Wszechświata (Daewoo) odbierane są przez popularne amerykańskie sieci handlowe: Sears (odzież) i Wal-Mart (sprzęt audio i wideo). W jakość produkcji koreańskiego czebola nie powątpiewają również Boeing i Lockheed, zamawiając
koreańskiego kryzysu nad Wisłę.<br>Odejście Kim Woo Choonga, kultowej postaci koreańskiego biznesu i stylu życia, oznacza koniec epoki koreańskich czeboli. Dzięki pracowitości i pomysłowości Kima w ciągu 32 lat zbudowany został kolosalny potencjał. Dziś plasuje on Daewoo na drugim miejscu w Korei Południowej, dziesiątym mocarstwie ekonomicznym globu. Większy jest tylko Hyundai, ale jego twórca, Chung Ju Yung, zaczynał 20 lat wcześniej. Kim Woo Choong postawił na eksport. Dziś produkty opatrzone marką Wszechświata (Daewoo) odbierane są przez popularne amerykańskie sieci handlowe: Sears (odzież) i Wal-Mart (sprzęt audio i wideo). W jakość produkcji koreańskiego czebola nie powątpiewają również Boeing i Lockheed, zamawiając
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego