Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 01.09 (2)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
we Wschodnim Timorze, Syrii, Bośni, Albanii i innych regionach. Hyundai pokonał tak znane firmy, jak Toyota, Nissan i General Motors. Dla przyszłości koncernu niebagatelne znaczenie może mieć fakt uznania go przez FIFA oficjalnym partnerem piłkarskich Mistrzostw Świata, które odbędą się w Japonii i Korei w 2002 r. Od kilku lat Hyundai próbuje mocniej zaznaczyć swoją obecność na polskim rynku. Dotychczas jednak bez powodzenia, chociaż po naszych drogach jeździ już ponad 40 tys. samochodów tej marki. W 1997 r. jedną z ostatnich decyzji Wiesława Kaczmarka, ówczesnego ministra gospodarki, była zgoda na rozpoczęcie montażu (wspólnie ze spółką Sobiesław Zasada Centrum SA) samochodów osobowych
we Wschodnim Timorze, Syrii, Bośni, Albanii i innych regionach. Hyundai pokonał tak znane firmy, jak Toyota, Nissan i General Motors. Dla przyszłości koncernu niebagatelne znaczenie może mieć fakt uznania go przez FIFA oficjalnym partnerem piłkarskich Mistrzostw Świata, które odbędą się w Japonii i Korei w 2002 r. Od kilku lat Hyundai próbuje mocniej zaznaczyć swoją obecność na polskim rynku. Dotychczas jednak bez powodzenia, chociaż po naszych drogach jeździ już ponad 40 tys. samochodów tej marki. W 1997 r. jedną z ostatnich decyzji Wiesława Kaczmarka, ówczesnego ministra gospodarki, była zgoda na rozpoczęcie montażu (wspólnie ze spółką Sobiesław Zasada Centrum SA) samochodów osobowych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego