Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
tysięcy złotych.

Samochód czy rower?

Pomysł obsypywania klienta prezentami (których koszt jest ukryty przecież w cenie towaru) to jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych. Fachowo nazywa się wartością dodaną. W ten sposób wykorzystuje się pozytywne emocje, jakie budzą się w każdym, gdy jest obdarowywany. Pomysł z rowerami zrodził się w firmie Iberia Motor Company sprzedającej Seaty.

- Postanowiliśmy w ramach letniej promocji modelu Cordoba Vario dodawać do każdego auta dwa rowery górskie - wspomina prezes IMC Krystian Poloczek. - Chcieliśmy wykreować wizerunek tego modelu jako auta dla ludzi młodych, aktywnych, prowadzących zdrowy tryb życia. Efekt akcji przerósł nasze najśmielsze przewidywania. Nagle staliśmy się największym dystrybutorem
tysięcy złotych.<br><br>&lt;tit&gt;Samochód czy rower?&lt;/&gt;<br><br>Pomysł obsypywania klienta prezentami (których koszt jest ukryty przecież w cenie towaru) to jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych. Fachowo nazywa się wartością dodaną. W ten sposób wykorzystuje się pozytywne emocje, jakie budzą się w każdym, gdy jest obdarowywany. Pomysł z rowerami zrodził się w firmie Iberia Motor Company sprzedającej Seaty.<br><br>- Postanowiliśmy w ramach letniej promocji modelu Cordoba Vario dodawać do każdego auta dwa rowery górskie - wspomina prezes IMC Krystian Poloczek. - Chcieliśmy wykreować wizerunek tego modelu jako auta dla ludzi młodych, aktywnych, prowadzących zdrowy tryb życia. Efekt akcji przerósł nasze najśmielsze przewidywania. Nagle staliśmy się największym dystrybutorem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego