Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 0406
Miejsce wydania: Warszawa
Rok wydania: 2000
Rok powstania: 1998
ma kraju, wyłączywszy Polskę, w którym dwóch producentów opanowałoby prawie 60 proc. rynku. - Dlatego właśnie oni stracili najwięcej na tegorocznym spadku podaży - uważa przedstawiciel Peugeota. - Problemy ma dwóch głównych producentów, a nie cały rynek. Nikt inny nie mówi o załamaniu rynku, a raczej o jego stabilizacji - dodaje Krystian Poloczek, prezes Iberia Motor Company, importera hiszpańskich seatów. - Żadne makroekonomiczne przesłanki nie uzasadniają twierdzenia, że polski rynek motoryzacyjny stoi na progu bessy - twierdzi Zbigniew Lazar z General Motors Poland. - Z naszych obliczeń wynika, że Polska jest rynkiem, na którym można rocznie sprzedawać około miliona nowych samochodów, chociaż w tym roku sprzedaż będzie prawdopodobnie
ma kraju, wyłączywszy Polskę, w którym dwóch producentów opanowałoby prawie 60 proc. rynku. - Dlatego właśnie oni stracili najwięcej na tegorocznym spadku podaży - uważa przedstawiciel Peugeota. - Problemy ma dwóch głównych producentów, a nie cały rynek. Nikt inny nie mówi o załamaniu rynku, a raczej o jego stabilizacji - dodaje Krystian Poloczek, prezes Iberia Motor Company, importera hiszpańskich seatów. - Żadne makroekonomiczne przesłanki nie uzasadniają twierdzenia, że polski rynek motoryzacyjny stoi na progu bessy - twierdzi Zbigniew Lazar z General Motors Poland. - Z naszych obliczeń wynika, że Polska jest rynkiem, na którym można rocznie sprzedawać około miliona nowych samochodów, chociaż w tym roku sprzedaż będzie prawdopodobnie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego