Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
cenowe między krajem najtańszym a najdroższym wynosiły ok.100%.
Przykładem różnic cenowych, jakie występują jeszcze obecnie w krajach Unii Europejskiej, może być rynek samochodowy. Według danych Komisji Europejskiej ceny ponad 1/5 europejskich modeli samochodów w poszczególnych krajach różnią się o ponad 20%. Największe różnice występują w przypadku samochodu SEAT Ibiza. Na rynku niemieckim kosztuje on równowartość 11244USD plus podatek, natomiast nabywca portugalski wydaje na ten samochód 7941USD.
Przykłady tych różnic prezentuje tabl. 48.

Podobne różnice można pokazać na przykładzie tak wystandaryzowanego produktu, jak puszka Coca-Coli, co pokazuje rys.25.
Istotnym zagrożeniem dla rentowności przedsiębiorstw może stać się taka sytuacja
cenowe między krajem najtańszym a najdroższym wynosiły ok.100%.<br>Przykładem różnic cenowych, jakie występują jeszcze obecnie w krajach Unii Europejskiej, może być rynek samochodowy. Według danych Komisji Europejskiej ceny ponad 1/5 europejskich modeli samochodów w poszczególnych krajach różnią się o ponad 20%. Największe różnice występują w przypadku samochodu SEAT Ibiza. Na rynku niemieckim kosztuje on równowartość 11244USD plus podatek, natomiast nabywca portugalski wydaje na ten samochód 7941USD.<br>Przykłady tych różnic prezentuje tabl. 48.<br><br>Podobne różnice można pokazać na przykładzie tak wystandaryzowanego produktu, jak puszka Coca-Coli, co pokazuje rys.25.<br>Istotnym zagrożeniem dla rentowności przedsiębiorstw może stać się taka sytuacja
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego