Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 8
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
Marcina Maciejowskiego. Do namalowania obrazów należących do projektu "Free Doom" Agnieszka Brzeżańska wykorzystywała ultrasonograficzne zdjęcia pasożytów przewodu pokarmowego, wykonane przez astronomów fotografie wybuchów na słońcu, fotki z koncertów metalowych kapel i kadry z japońskich horrorów. Wystawie płócien oprócz pokazu zdjęć Brzeżańskiej towarzyszyła projekcja kolekcji niepokojących obrazów znalezionych przez artystkę w Internecie oraz muzyka - oczywiście remiks znanego utworu (piosenka z "Titanica" przekształcona przez warszawskiego muzyka Maćka Sienkiewicza w apokaliptyczny utwór, w którym najbardziej zagorzały fan melodramatu Jamesa Camerona nie rozpoznałby oryginału).

Jednak najpopularniejszą i otwierającą przed artystami najwięcej możliwości strategią wydaje się praca z materiałami filmowymi. Dużą rolę odgrywa tu rozwój technologii
Marcina Maciejowskiego. Do namalowania obrazów należących do projektu "Free Doom" Agnieszka Brzeżańska wykorzystywała ultrasonograficzne zdjęcia pasożytów przewodu pokarmowego, wykonane przez astronomów fotografie wybuchów na słońcu, fotki z koncertów metalowych kapel i kadry z japońskich horrorów. Wystawie płócien oprócz pokazu zdjęć Brzeżańskiej towarzyszyła projekcja kolekcji niepokojących obrazów znalezionych przez artystkę w Internecie oraz muzyka - oczywiście remiks znanego utworu (piosenka z "Titanica" przekształcona przez warszawskiego muzyka Maćka Sienkiewicza w apokaliptyczny utwór, w którym najbardziej zagorzały fan melodramatu Jamesa Camerona nie rozpoznałby oryginału). <br><br>Jednak najpopularniejszą i otwierającą przed artystami najwięcej możliwości strategią wydaje się praca z materiałami filmowymi. Dużą rolę odgrywa tu rozwój technologii
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego