Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 10.02 (40)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
fuzji BMG z Sony Music i zamiast Wielkiej Piątki już za chwilę będziemy mieli Wielką Czwórkę. Po zeszłorocznym zakupie przez Edgara Bronfmana wytwórni Warner Music, ten muzyczny koncern zamierza nastawić się na dystrybucję muzyki w Internecie.

Do przewidzenia jest jeszcze jeden pozytywny dla odbiorców efekt opisywanego stanu rzeczy. Otóż ekspansja Internetu wymusi na wytwórniach prowadzenie zupełnie innej niż dotychczasowa polityki repertuarowej. Skoro już istnieje możliwość wybierania z sieci ulubionych utworów, a ludzie coraz chętniej kupują składanki przebojów, wytwórnie, żeby przetrwać, nie będą mogły sobie pozwolić na sprzedawanie produktów, które tylko w części zaspokajają oczekiwania publiczności. Płyta, tak jak w latach 60
fuzji BMG z Sony Music i zamiast Wielkiej Piątki już za chwilę będziemy mieli Wielką Czwórkę. Po zeszłorocznym zakupie przez Edgara Bronfmana wytwórni Warner Music, ten muzyczny koncern zamierza nastawić się na dystrybucję muzyki w Internecie.<br><br>Do przewidzenia jest jeszcze jeden pozytywny dla odbiorców efekt opisywanego stanu rzeczy. Otóż ekspansja Internetu wymusi na wytwórniach prowadzenie zupełnie innej niż dotychczasowa polityki repertuarowej. Skoro już istnieje możliwość wybierania z sieci ulubionych utworów, a ludzie coraz chętniej kupują składanki przebojów, wytwórnie, żeby przetrwać, nie będą mogły sobie pozwolić na sprzedawanie produktów, które tylko w części zaspokajają oczekiwania publiczności. Płyta, tak jak w latach 60
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego