Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
włókien aramidowych oraz przedniej szyby pancernej. Niestety, masa całkowita pojazdu z takim uzbrojeniem i pancerzem wzrosła do blisko 3 ton! Testowany przez nas Jeż nie był uzbrojony i dlatego ważył tylko około 2 ton. Wraz ze zwiększeniem masy auta wzrosło zużycie paliwa, ale za to przy szybkiej jeździe po wybojach Jeż rzadziej odrywał się od podłoża, co znakomicie ułatwiało manewrowanie. Kłopoty pojawiały się jedynie na stromych wzniesieniach oraz podczas wyprzedzania na szosie. Podczas przejażdżki przez miasto często zastanawialiśmy się, co zostanie z samochodu, który zajedzie nam drogę... Hamulce - na szczęście - działały należycie.
Piotr R. Frankowski


MERCEDES S600 COUPE

Coupe klasy S
włókien aramidowych oraz przedniej szyby pancernej. Niestety, masa całkowita pojazdu z takim uzbrojeniem i pancerzem wzrosła do blisko 3 ton! Testowany przez nas Jeż nie był uzbrojony i dlatego ważył tylko około 2 ton. Wraz ze zwiększeniem masy auta wzrosło zużycie paliwa, ale za to przy szybkiej jeździe po wybojach Jeż rzadziej odrywał się od podłoża, co znakomicie ułatwiało manewrowanie. Kłopoty pojawiały się jedynie na stromych wzniesieniach oraz podczas wyprzedzania na szosie. Podczas przejażdżki przez miasto często zastanawialiśmy się, co zostanie z samochodu, który zajedzie nam drogę... Hamulce - na szczęście - działały należycie.<br>&lt;au&gt;Piotr R. Frankowski&lt;/au&gt;&lt;/&gt; <br><br><br>&lt;div&gt;&lt;tit&gt;MERCEDES S600 COUPE&lt;/tit&gt;<br><br>&lt;intro&gt;Coupe klasy S
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego