Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 10.02 (40)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
Piotr Kabaj, dyrektor generalny Pomaton EMI, uważa, że najliczniejsza do niedawna klientela sklepów muzycznych, czyli młodzież, przestała kupować płyty, bo nie stanowią one dziś jedynego ani też najbardziej atrakcyjnego towaru. Jeśli młody człowiek pójdzie na koncert, to jeszcze nie znaczy, że kupi płytę. Prędzej wyda pieniądze na telefon komórkowy.

Intuicję Kabaja potwierdzają badania nad rynkowymi zachowaniami młodzieży. Pod koniec zeszłego roku firma Millward Brown zorganizowała serię badań jakościowych "Europejska młodzież i jej marki", obejmujących 10 krajów europejskich, w tym Polskę. Wynika z nich, że młodzi ludzie w wieku studenckim korzystają z wielu źródeł rozrywki, uwielbiają piwo, modne sporty, Internet, zaś jedną
Piotr Kabaj, dyrektor generalny Pomaton EMI, uważa, że najliczniejsza do niedawna klientela sklepów muzycznych, czyli młodzież, przestała kupować płyty, bo nie stanowią one dziś jedynego ani też najbardziej atrakcyjnego towaru. Jeśli młody człowiek pójdzie na koncert, to jeszcze nie znaczy, że kupi płytę. Prędzej wyda pieniądze na telefon komórkowy.<br><br>Intuicję Kabaja potwierdzają badania nad rynkowymi zachowaniami młodzieży. Pod koniec zeszłego roku firma Millward Brown zorganizowała serię badań jakościowych "Europejska młodzież i jej marki", obejmujących 10 krajów europejskich, w tym Polskę. Wynika z nich, że młodzi ludzie w wieku studenckim korzystają z wielu źródeł rozrywki, uwielbiają piwo, modne sporty, Internet, zaś jedną
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego