Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 22
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1995
na błędy lub nieuczciwe zagranie. Każdemu pracująca tylko dla niego agencja reklamowa podpowiada, jakie chwyty są dozwolone i najbardziej skuteczne. Istotna jest nie tylko suma, jaką się wydaje na reklamy. Ważne jest, aby wskoczyć "na przykrywkę", czyli np. dać własną reklamę zaraz po cudzej. Promocję "Ramy" starała się więc przykryć "Kama", tę zaś próbowała wyprzeć z pamięci telewidzów "Maryna". Czasem można odnieść wrażenie, że producenci konkurują już... sami ze sobą. Ta sama firma za ciężkie pieniądze promuje"Ramę" i "Bonę", inna słono płaci zarówno za promocję "Maryny", jak i "Nowej", mieszając konsumentom dokumentnie w głowach. Ale w tym szaleństwie jest metoda
na błędy lub nieuczciwe zagranie. Każdemu pracująca tylko dla niego agencja reklamowa podpowiada, jakie chwyty są dozwolone i najbardziej skuteczne. Istotna jest nie tylko suma, jaką się wydaje na reklamy. Ważne jest, aby wskoczyć "na przykrywkę", czyli np. dać własną reklamę zaraz po cudzej. Promocję "Ramy" starała się więc przykryć "Kama", tę zaś próbowała wyprzeć z pamięci telewidzów "Maryna". Czasem można odnieść wrażenie, że producenci konkurują już... sami ze sobą. Ta sama firma za ciężkie pieniądze promuje"Ramę" i "Bonę", inna słono płaci zarówno za promocję "Maryny", jak i "Nowej", mieszając konsumentom dokumentnie w głowach. Ale w tym szaleństwie jest metoda
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego