Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 6
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
bardzo prosty. Proponowane przez nas ćwiczenia nie wymagają żadnych skomplikowanych przyrządów; wystarczy to, czego w każdym biurze pod dostatkiem - biurko, krzesło, regał, kawałek ściany lub podłogi. Kilkuminutowa przerwa w pracy nie tylko dobroczynnie wpłynie na twój kręgosłup, ale też pozwoli ci choć na chwilę oderwać się od biurowego młyna.

1. Kocie grzbiety
Wstajesz od biurka. Ręce opierasz na jego krawędzi i wypychasz kręgosłup maksymalnie do tyłu. Wytrzymujesz w tej pozycji kilka sekund, a następnie wypychasz plecy do przodu. To ćwiczenie jest doskonałe na dolegliwości wynikające z siedzącego trybu życia.

2. Skłony w bok
Stajesz w lekkim rozkroku. Ręce prostujesz nad głową
bardzo prosty. Proponowane przez nas ćwiczenia nie wymagają żadnych skomplikowanych przyrządów; wystarczy to, czego w każdym biurze pod dostatkiem - biurko, krzesło, regał, kawałek ściany lub podłogi. Kilkuminutowa przerwa w pracy nie tylko dobroczynnie wpłynie na twój kręgosłup, ale też pozwoli ci choć na chwilę oderwać się od biurowego młyna.<br><br>1. Kocie grzbiety<br>Wstajesz od biurka. Ręce opierasz na jego krawędzi i wypychasz kręgosłup maksymalnie do tyłu. Wytrzymujesz w tej pozycji kilka sekund, a następnie wypychasz plecy do przodu. To ćwiczenie jest doskonałe na dolegliwości wynikające z siedzącego trybu życia.<br><br>2. Skłony w bok<br>Stajesz w lekkim rozkroku. Ręce prostujesz nad głową
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego