Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 1999
Sekcja "Alkohole" przeznaczona jest dla osób, które mają ukończone 18 lat.
58. Jakie marki piwa Pan(i) kupuje? (zaznacz wszystkie, które kupujesz)
01 10,5
02 Belgia
03 Belfast
04 Bosman
05 Brok
06 Budweiser
07 Carlsberg
08 Dojlidy
09 Dortmunder
10 EB
11 Grolsch
12 Heineken
13 Hevelius
14 Krakus
15 Królewskie
16 Kujawiak
17 Lech
18 Leżajsk
19 Łomża
20 Okocim
21 Palm
22 Perła Chmielowa
23 Piast
24 Specjal
25 Strzelec
26 Tyskie Gronie
27 Van Pur
28 Warka
29 Złoty Król
30 Żywiec
98 Inne

59. Kto najczęściej decyduje o wyborze marki piwa?
1 Pan(i) 2
Sekcja "Alkohole" przeznaczona jest dla osób, które mają ukończone 18 lat.<br>58. Jakie marki piwa Pan(i) kupuje? (zaznacz wszystkie, które kupujesz)<br>01 10,5<br>02 Belgia <br>03 Belfast <br>04 Bosman <br>05 Brok<br>06 Budweiser <br>07 Carlsberg <br>08 Dojlidy<br>09 Dortmunder <br>10 EB<br>11 Grolsch <br>12 Heineken <br>13 Hevelius <br>14 Krakus<br>15 Królewskie <br>16 Kujawiak<br>17 Lech<br>18 Leżajsk <br>19 Łomża <br>20 Okocim<br>21 Palm<br>22 Perła Chmielowa <br>23 Piast<br>24 Specjal<br>25 Strzelec<br>26 Tyskie Gronie <br>27 Van Pur <br>28 Warka<br>29 Złoty Król<br>30 Żywiec<br>98 Inne<br><br>59. Kto najczęściej decyduje o wyborze marki piwa?<br>1 Pan(i) 2
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego