Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
lub modernizując aktualnie produkowaną maszynę, należy mieć na względzie dwa podstawowe kryteria oceny takiego przedsięwzięcia. Są nimi zawsze koszty przyszłej produkcji i oczekiwania nabywców odnośnie walorów użytkowych koparki w relacji do jej ceny. Projektując nową maszynę, należy brać także pod uwagę tradycję wytwórcy, jego styl i możliwości produkcyjne.
15.2.Kształtowanie maszyny podstawowej
15.2.1. Podwozie koparki gąsienicowej
Na rysunku 15.1 jest przedstawione typowe podwozie koparki gąsienicowej. Jego budowa, a zwłaszcza rozmieszczenie głównych zespołów, to jest: gąsienic, mechanizmów napędzających i napinających gąsienice, rolek jezdnych i podtrzymujących, kolumny obrotowej i łożyska wieńcowego, wynika z ich funkcji. Z tego powodu ogólny
lub modernizując aktualnie produkowaną maszynę, należy mieć na względzie dwa podstawowe kryteria oceny takiego przedsięwzięcia. Są nimi zawsze koszty przyszłej produkcji i oczekiwania nabywców odnośnie walorów użytkowych koparki w relacji do jej ceny. Projektując nową maszynę, należy brać także pod uwagę tradycję wytwórcy, jego styl i możliwości produkcyjne.<br>&lt;tit1&gt;15.2.Kształtowanie maszyny podstawowej&lt;/&gt;<br>&lt;tit1&gt;15.2.1. Podwozie koparki gąsienicowej&lt;/&gt;<br>Na rysunku 15.1 jest przedstawione typowe podwozie koparki gąsienicowej. Jego budowa, a zwłaszcza rozmieszczenie głównych zespołów, to jest: gąsienic, mechanizmów napędzających i napinających gąsienice, rolek jezdnych i podtrzymujących, kolumny obrotowej i łożyska wieńcowego, wynika z ich funkcji. Z tego powodu ogólny
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego