Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
się w czasie.
Mówiąc o dostosowywaniu cech jakościowych produktów do wymogów nabywców na rynku Unii Europejskiej trzeba zwrócić uwagę na tendencję, o której była mowa wcześniej, czyli na konieczność tworzenia produktów ekologicznych. Oferowanie nabywcom produktów sprzyjających środowisku staje się coraz ważniejszym czynnikiem zwiększania konkurencyjności na tym rynku.

5.1.3. Kształtowanie znaku towarowego i strategie markowe

Na rynku międzynarodowym, także w Europie Zachodniej, można w ostatnim czasie zaobserwować rosnące znaczenie, jakie przedsiębiorstwa przywiązują do wykorzystywania znaku towarowego i właściwych strategii markowych. Wynika to z następujących tendencji rynkowych: przekształcania się Europy z wielu zróżnicowanych rynków w jeden, składający się z różnych segmentów
się w czasie.<br>Mówiąc o dostosowywaniu cech jakościowych produktów do wymogów nabywców na rynku Unii Europejskiej trzeba zwrócić uwagę na tendencję, o której była mowa wcześniej, czyli na konieczność tworzenia produktów ekologicznych. Oferowanie nabywcom produktów sprzyjających środowisku staje się coraz ważniejszym czynnikiem zwiększania konkurencyjności na tym rynku.<br><br>&lt;tit&gt;5.1.3. Kształtowanie znaku towarowego i strategie markowe&lt;/&gt;<br><br>Na rynku międzynarodowym, także w Europie Zachodniej, można w ostatnim czasie zaobserwować rosnące znaczenie, jakie przedsiębiorstwa przywiązują do wykorzystywania znaku towarowego i właściwych strategii markowych. Wynika to z następujących tendencji rynkowych: przekształcania się Europy z wielu zróżnicowanych rynków w jeden, składający się z różnych segmentów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego