Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 04.03 (14)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
z badań TNS OBOP, wciąż tylko co trzeci klient nie boi się podawać w sieci swoich danych osobowych i numeru karty. Zaufanie rośnie z miesiąca na miesiąc - wraz z kolejnymi udanymi transakcjami - ale dla firm internetowych to wciąż za mało. - Dlatego wprowadziliśmy możliwość zapłaty gotówką przy odbiorze towaru - mówi Norbert Kulig, który odpowiada za hipermarket internetowy . Sklep działa w sieci od listopada 2001 r. i ma już kilka tysięcy stałych klientów, głównie z Warszawy i okolic. W serwisie Leclerc można zamówić 12 tys. produktów (w realnym sklepie jest ich około 40 tys.). Kierowca zazwyczaj dostarcza towar w ciągu dwóch godzin. Zamówienia
z badań TNS OBOP, wciąż tylko co trzeci klient nie boi się podawać w sieci swoich danych osobowych i numeru karty. Zaufanie rośnie z miesiąca na miesiąc - wraz z kolejnymi udanymi transakcjami - ale dla firm internetowych to wciąż za mało. - Dlatego wprowadziliśmy możliwość zapłaty gotówką przy odbiorze towaru - mówi Norbert Kulig, który odpowiada za hipermarket internetowy <gap>. Sklep działa w sieci od listopada 2001 r. i ma już kilka tysięcy stałych klientów, głównie z Warszawy i okolic. W serwisie Leclerc można zamówić 12 tys. produktów (w realnym sklepie jest ich około 40 tys.). Kierowca zazwyczaj dostarcza towar w ciągu dwóch godzin. Zamówienia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego