Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
stagnacji, mimo korzystnej ich lokalizacji w centrach miast. Poszukują one w takiej sytuacji nowych atutów konkurencyjnych, co przejawia się we włączaniu do ich asortymentu coraz większej ilości produktów, czyli dywersyfikacji tego asortymentu. Dąży się też do podwyższania jakości sprzedawanych tam produktów. W takim kierunku postępują znane sieci domów towarowych: Galeries Lafayette we Francji, Kaufhof i Karstadt w Niemczech, Rinascente we Włoszech, Bijenkof w Holandii, El Corte IngleMs w Hiszpanii i Harrods w Wielkiej Brytanii.
Grupy biznesu zagrożone konkurencją ze strony hipermarketów i sklepów specjalistycznych o dużych powierzchniach, kontrolujące domy towarowe, są zmuszone do inwestowania za granicą lub do dywersyfikowania swej działalności
stagnacji, mimo korzystnej ich lokalizacji w centrach miast. Poszukują one w takiej sytuacji nowych atutów konkurencyjnych, co przejawia się we włączaniu do ich asortymentu coraz większej ilości produktów, czyli dywersyfikacji tego asortymentu. Dąży się też do podwyższania jakości sprzedawanych tam produktów. W takim kierunku postępują znane sieci domów towarowych: Galeries Lafayette we Francji, Kaufhof i Karstadt w Niemczech, Rinascente we Włoszech, Bijenkof w Holandii, El Corte IngleMs w Hiszpanii i Harrods w Wielkiej Brytanii.<br>Grupy biznesu zagrożone konkurencją ze strony hipermarketów i sklepów specjalistycznych o dużych powierzchniach, kontrolujące domy towarowe, są zmuszone do inwestowania za granicą lub do dywersyfikowania swej działalności
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego