Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
Resource Center - Rodzicielski Ośrodek Przeciwdziałania Szkodliwej Muzyce) doprowadziła do przesłuchań muzyków rockowych przed specjalną komisją Kongresu Stanów Zjednoczonych. Wydawcy zostali zobowiązani do zaopatrywania okładek płyt zawierających szczególnie nieprzystojne treści specjalną naklejką: Parental Advisory - Explicit Lyrics (Doradca rodzicielski - dosadne teksty) .

Akompaniujące longplayowi wideoklipy przedstawiały w pełnej krasie nowy wzór do naśladowania. Madonna eksponowała cztery pozornie sprzeczne elementy: zakręcone, słodkie włosy w stylu lalki Barbie, nachalny, niegustowny makijaż, bieliznę potraktowaną jako odzież wierzchnią oraz wisiorki i naszyjniki o charakterze religijnym. Wideo do przebojowej Material Girl w czytelny sposób nawiązywało do sceny z filmu Mężczyźni wolą blondynki, gdzie Marilyn Monroe śpiewa piosenkę Diamonds Are
Resource Center - Rodzicielski Ośrodek Przeciwdziałania Szkodliwej Muzyce) doprowadziła do przesłuchań muzyków rockowych przed specjalną komisją Kongresu Stanów Zjednoczonych. Wydawcy zostali zobowiązani do zaopatrywania okładek płyt zawierających szczególnie nieprzystojne treści specjalną naklejką: Parental Advisory - Explicit Lyrics (Doradca rodzicielski - dosadne teksty) .<br>&lt;gap reason="sampling"&gt;<br>Akompaniujące longplayowi wideoklipy przedstawiały w pełnej krasie nowy wzór do naśladowania. Madonna eksponowała cztery pozornie sprzeczne elementy: zakręcone, słodkie włosy w stylu lalki Barbie, nachalny, niegustowny makijaż, bieliznę potraktowaną jako odzież wierzchnią oraz wisiorki i naszyjniki o charakterze religijnym. Wideo do przebojowej Material Girl w czytelny sposób nawiązywało do sceny z filmu Mężczyźni wolą blondynki, gdzie Marilyn Monroe śpiewa piosenkę Diamonds Are
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego