Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 09.04
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
słynnego milionera Richarda Bransona. Ma prawie 4,5 mln abonentów. Sukces Bransona przyciąga kolejnych chętnych. Swoje inwestycje w wirtualnych operatorów zapowiedzieli już właściciele największych tanich linii lotniczych - easyJet i Ryanair.

- To dobry ruch. Właściciele marek postrzeganych jako tanie łatwo przekonają klientów, że również w komórkach mogą być konkurencyjni - ocenia Adam Miecznikowski z agencji reklamowej Publicis. Jego zdaniem w Polsce takie marki ma np. Media Markt i Tele2. Ta druga postarała się zresztą o zezwolenie na MVNO.

Operatorzy bez sieci

Na symbiozie z wirtualnymi skorzystają też właściciele sieci im niechętni - mniejsi gracze przyprowadzą im grupy niszowych klientów i zapewnią dodatkowe dochody. Jeden
słynnego milionera Richarda Bransona. Ma prawie 4,5 mln abonentów. Sukces Bransona przyciąga kolejnych chętnych. Swoje inwestycje w wirtualnych operatorów zapowiedzieli już właściciele największych tanich linii lotniczych - easyJet i Ryanair.<br><br>- To dobry ruch. Właściciele marek postrzeganych jako tanie łatwo przekonają klientów, że również w komórkach mogą być konkurencyjni - ocenia Adam Miecznikowski z agencji reklamowej Publicis. Jego zdaniem w Polsce takie marki ma np. Media Markt i Tele2. Ta druga postarała się zresztą o zezwolenie na MVNO.<br><br>&lt;tit&gt;Operatorzy bez sieci&lt;/&gt;<br><br>Na symbiozie z wirtualnymi skorzystają też właściciele sieci im niechętni - mniejsi gracze przyprowadzą im grupy niszowych klientów i zapewnią dodatkowe dochody. Jeden
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego