Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 19.9
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
2000. Czy uda się dzięki niemu stworzyć megamarkę
"Polska"?
Promocją Polski na świecie zajmuje się kilkanaście instytucji, w tym MSZ,
Ministerstwo Gospodarki, Polska Agencja Inwestycji Zagranicznych,
Ministerstwo Kultury, UKFiT, Krajowa Izba Gospodarcza, biura ds. Roku
Chopinowskiego i wystawy Expo w Hanowerze, Centrum Informacyjne Rządu, a
nawet MON i Ministerstwo Rolnictwa. Niebawem dołączy do tego grona Polska
Organizacja Turystyczna. Własną politykę prowadzą Sejm i Senat, a także
Wspólnota Polska. Niemal każda z tych instytucji dysponuje własnym
budżetem na promocję. Wszystkie narzekają, że pieniędzy jest zbyt mało, by
promocja była profesjonalna i skuteczna.
Na dodatek działania instytucji nie są koordynowane, a efekty ich
2000. Czy uda się dzięki niemu stworzyć megamarkę<br>"Polska"?<br>Promocją Polski na świecie zajmuje się kilkanaście instytucji, w tym MSZ,<br>Ministerstwo Gospodarki, Polska Agencja Inwestycji Zagranicznych,<br>Ministerstwo Kultury, UKFiT, Krajowa Izba Gospodarcza, biura ds. Roku<br>Chopinowskiego i wystawy Expo w Hanowerze, Centrum Informacyjne Rządu, a<br>nawet MON i Ministerstwo Rolnictwa. Niebawem dołączy do tego grona Polska<br>Organizacja Turystyczna. Własną politykę prowadzą Sejm i Senat, a także<br>Wspólnota Polska. Niemal każda z tych instytucji dysponuje własnym<br>budżetem na promocję. Wszystkie narzekają, że pieniędzy jest zbyt mało, by<br>promocja była profesjonalna i skuteczna.<br>Na dodatek działania instytucji nie są koordynowane, a efekty ich
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego