Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
wszystkie te kampanie, którymi jesteśmy bombardowani, kalkulowane są na chłodno, że stoją za nimi fachowcy od marketingu i reklamy. A niezliczone okazje, konkursy, loterie, degustacje, akcje wytnij i wygraj oraz pokrewne wykorzystują nasze słabostki: próżność, jarmarczną ciekawość, chciwość, snobizm, żyłkę do hazardu. Pojawił się nowy masowy gatunek klienta - łowca promocji. Nieświadom, że to on jest dla handlowców łowną zwierzyną.

Auto z niespodzianką

W skrajne uzależnienie od promocji popadł rynek samochodowy. Dziś nie sposób sprzedać auta nie oferując klientowi rabatu, bezpłatnego dodatkowego wyposażenia lub pakietu ubezpieczeniowego.

Oferty tanich produktów wprost do domu klienta

- Czym jest marketing w tej branży, dowodzi przykład Daewoo
wszystkie te kampanie, którymi jesteśmy bombardowani, kalkulowane są na chłodno, że stoją za nimi fachowcy od marketingu i reklamy. A niezliczone okazje, konkursy, loterie, degustacje, akcje wytnij i wygraj oraz pokrewne wykorzystują nasze słabostki: próżność, jarmarczną ciekawość, chciwość, snobizm, żyłkę do hazardu. Pojawił się nowy masowy gatunek klienta - łowca promocji. Nieświadom, że to on jest dla handlowców łowną zwierzyną.<br><br>&lt;tit&gt;Auto z niespodzianką&lt;/&gt;<br><br>W skrajne uzależnienie od promocji popadł rynek samochodowy. Dziś nie sposób sprzedać auta nie oferując klientowi rabatu, bezpłatnego dodatkowego wyposażenia lub pakietu ubezpieczeniowego.<br><br>&lt;tit&gt;Oferty tanich produktów wprost do domu klienta&lt;/&gt;<br><br> - Czym jest marketing w tej branży, dowodzi przykład Daewoo
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego