Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
jasności i przejrzystości oferowanych przez nas produktów.
Klient wydając pieniądze chce dokładnie wiedzieć, na co będą one przeznaczone i jakich korzyści może się spodziewać. Jeśli agent którejkolwiek z firm nie będzie w stanie w zrozumiały i rzetelny sposób przedstawić korzyści wynikających z ubezpieczenia się, klient zwyczajnie odprawi go z kwitkiem. Obecna sytuacja ekonomiczna w Polsce powoduje, ze klienci bardzo dokładnie analizują każdy swój wydatek. Towarzystwa muszą więc skupić się na klarownej konstrukcji swoich produktów ubezpieczeniowych, jasnych Ogólnych Warunkach i profesjonalnym przygotowaniu agentów. Proste produkty mają po prostu większą szansę przyciągnięcia klientów.
W ostatnim roku sytuacja na rynku ubezpieczeniowym stała się trudna
jasności i przejrzystości oferowanych przez nas produktów. <br>Klient wydając pieniądze chce dokładnie wiedzieć, na co będą one przeznaczone i jakich korzyści może się spodziewać. Jeśli agent którejkolwiek z firm nie będzie w stanie w zrozumiały i rzetelny sposób przedstawić korzyści wynikających z ubezpieczenia się, klient zwyczajnie odprawi go z kwitkiem. Obecna sytuacja ekonomiczna w Polsce powoduje, ze klienci bardzo dokładnie analizują każdy swój wydatek. Towarzystwa muszą więc skupić się na klarownej konstrukcji swoich produktów ubezpieczeniowych, jasnych Ogólnych Warunkach i profesjonalnym przygotowaniu agentów. Proste produkty mają po prostu większą szansę przyciągnięcia klientów.<br>W ostatnim roku sytuacja na rynku ubezpieczeniowym stała się trudna
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego