Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
w informacyjnej fazie kampanii reklamowej. W etapach wcześniejszych często stanowi kontekst wiadomości ze względu na niskie natężenie tworzonej przez kampanię postawy. W fazie informacyjnej staje się głównym desygnatem wiadomości. Osiąga zdolność skupiania uwagi odbiorcy, gdy tymczasem pozostałe elementy przekazu stają się nieistotne i oczywiste ze względu na efekt poprzednich ekspozycji. Obraz produktu nie musi redukować niepewności odbiorcy w sposób całkowity, w wielu wypadkach jego istotne elementy eksponowane są dopiero w komunikatach promocyjnych i aktach sprzedaży. Ostateczne zniesienie rozbieżności informacyjnej i napięcia motywacyjnego jest wtedy odroczone. W sensie komunikacyjnym obraz produktu skierowany jest na motywy istotne dla odbiorcy. W sensie motywacyjnym, mimo
w informacyjnej fazie kampanii reklamowej. W etapach wcześniejszych często stanowi kontekst wiadomości ze względu na niskie natężenie tworzonej przez kampanię postawy. W fazie informacyjnej staje się głównym desygnatem wiadomości. Osiąga zdolność skupiania uwagi odbiorcy, gdy tymczasem pozostałe elementy przekazu stają się nieistotne i oczywiste ze względu na efekt poprzednich ekspozycji. Obraz produktu nie musi redukować niepewności odbiorcy w sposób całkowity, w wielu wypadkach jego istotne elementy eksponowane są dopiero w komunikatach promocyjnych i aktach sprzedaży. Ostateczne zniesienie rozbieżności informacyjnej i napięcia motywacyjnego jest wtedy odroczone. W sensie komunikacyjnym obraz produktu skierowany jest na motywy istotne dla odbiorcy. W sensie motywacyjnym, mimo
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego