Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
a właściwie jego wersje, gdyż rzadko kończy się na jednym rozwiązaniu) warto weryfikować, uwzględniając wyżej wymienione kryteria. W stosunku do problemów o otwartym charakterze, mającym praktycznie nieograniczoną liczbę rozwiązań, trudno jest posługiwać się strategiami kreacji o precyzyjnie określonych regułach. Reguły takie istnieją, są jednak wskazówką tendencji, a nie systemem recept. Optymalny obraz produktu jest jeden, ale sposobów jego zapisu tyle, ile możliwych kombinacji wszystkich informacji na wszystkich poziomach ich odbioru, czyli bardzo wiele. Strategie oparte na dużej elastyczności reguł oraz na posługiwaniu się zróżnicowanymi tendencjami są wciąż rzadko efektywnie stosowane. Preferujemy strategie krokowe określające jasno prawdopodobne warianty. Są one być może
a właściwie jego wersje, gdyż rzadko kończy się na jednym rozwiązaniu) warto weryfikować, uwzględniając wyżej wymienione kryteria. W stosunku do problemów o otwartym charakterze, mającym praktycznie nieograniczoną liczbę rozwiązań, trudno jest posługiwać się strategiami kreacji o precyzyjnie określonych regułach. Reguły takie istnieją, są jednak wskazówką tendencji, a nie systemem recept. Optymalny obraz produktu jest jeden, ale sposobów jego zapisu tyle, ile możliwych kombinacji wszystkich informacji na wszystkich poziomach ich odbioru, czyli bardzo wiele. Strategie oparte na dużej elastyczności reguł oraz na posługiwaniu się zróżnicowanymi tendencjami są wciąż rzadko efektywnie stosowane. Preferujemy strategie krokowe określające jasno prawdopodobne warianty. Są one być może
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego