Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
IAP (Włochy), Enosis Deafimistikon Eairon Ellada EDEE (Grecja), Schweizer Kommission fuar die Lauterkeit in der Werbung (Szwajcaria), Autocontrol de la PublicidaMd (Hiszpania), Direct Mail Services Standards Board DMSSB (Wielka Brytania), Stichting Reclame Code SRC (Holandia).
EASA umożliwia rozstrzyganie sporów w skali międzynarodowej. Przykładami takiej działalności mogą być następujące sytuacje.
1. Pewna irlandzka firma sprzedaży wysyłkowej kierowała z terytorium Holandii listy reklamowe do nabywców we Francji, w których obiecywała wysyłkę "darmowych łańcuszków" i pobierała opłatę tylko za opakowanie i inne koszty własne w wysokości 350FRF. Francuscy konsumenci zwrócili się ze skargą do swej krajowej organizacji do samokontroli reklamy, a ta przy współudziale
IAP (Włochy), Enosis Deafimistikon Eairon Ellada EDEE (Grecja), Schweizer Kommission fuar die Lauterkeit in der Werbung (Szwajcaria), Autocontrol de la PublicidaMd (Hiszpania), Direct Mail Services Standards Board DMSSB (Wielka Brytania), Stichting Reclame Code SRC (Holandia).<br>EASA umożliwia rozstrzyganie sporów w skali międzynarodowej. Przykładami takiej działalności mogą być następujące sytuacje.<br>1. Pewna irlandzka firma sprzedaży wysyłkowej kierowała z terytorium Holandii listy reklamowe do nabywców we Francji, w których obiecywała wysyłkę "darmowych łańcuszków" i pobierała opłatę tylko za opakowanie i inne koszty własne w wysokości 350FRF. Francuscy konsumenci zwrócili się ze skargą do swej krajowej organizacji do samokontroli reklamy, a ta przy współudziale
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego