Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
popierania idei, dóbr i usług przez określonego nadawcę;
- środki informacji masowej skłaniającej do nabycia produktu.
Spośród cech odróżniających reklamę od innych elementów kombinacji promotion- -mix za podstawowe uznaje się pośredni i nieosobowy charakter komunikacji z odbiorcą oraz normowaną prawnie konieczność wnoszenia opłat za przestrzeń emisyjną, w której lokowane są komunikaty.
Pierwsza z tych cech generuje dynamikę i kierunek przebiegu komunikacji i specyfikę języka, za którego pośrednictwem zapisywane i przenoszone są informacje. Druga odnosi się, przede wszystkim, do parametrów finansowych, związanych z realizacją całości strategii rynkowej oraz określa pojemność informacyjną komunikatów i wpływa na częstotliwość ich emisji.

W modelu AIDA odnoszonym wyłącznie
popierania idei, dóbr i usług przez określonego nadawcę; <br>- środki informacji masowej skłaniającej do nabycia produktu. <br>Spośród cech odróżniających reklamę od innych elementów kombinacji promotion- -mix za podstawowe uznaje się pośredni i nieosobowy charakter komunikacji z odbiorcą oraz normowaną prawnie konieczność wnoszenia opłat za przestrzeń emisyjną, w której lokowane są komunikaty. <br>Pierwsza z tych cech generuje dynamikę i kierunek przebiegu komunikacji i specyfikę języka, za którego pośrednictwem zapisywane i przenoszone są informacje. Druga odnosi się, przede wszystkim, do parametrów finansowych, związanych z realizacją całości strategii rynkowej oraz określa pojemność informacyjną komunikatów i wpływa na częstotliwość ich emisji. <br>&lt;gap reason="tab"&gt;<br>W modelu AIDA odnoszonym wyłącznie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego

Młodzieżowe Słowo Roku 2021!

Zapraszamy do udziału w plebiscycie na Młodzieżowe Słowo Roku 2021!

Pobierz e-book i bądź na bieżąco!

Zakamarki młodej polszczyzny.

Nie przegap swoich promocji i zniżek!
Administratorem danych osobowych jest Wydawnictwo Naukowe PWN S.A. z siedzibą w Warszawie (02-460), ul. G. Daimlera 2. Dane mogą być udostępniane na rzecz PZWL Wydawnictwo Lekarskie Sp. z o. o. oraz ePWN sp. z o.o. w celu ułatwienia Użytkownikowi założenia konta w serwisie tych spółek. Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych, w tym przysługujących prawach, znajdziesz w Polityce Prywatności.
Wyślij

WEŹ UDZIAŁ W AKCJI "MŁODZIEŻOWE SŁOWO ROKU 2021"!