Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 12.12
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
niezręcznością. Wczoraj próbował ją zatuszować szef MON Jerzy Szmajdziński, który zapewnił, że nasz rząd nie preferuje żadnego z oferowanych nam samolotów i wszyscy producenci mają równe szanse. O kontrakt na dostawę samolotów wielozadaniowych dla Polski starają się trzy koncerny: amerykański Lockheed Martin oferujący F-16 C/D, brytyjsko-szwedzkie konsorcjum SAAB-BAE Systems proponujący gripena i francuski Dassault z samolotem mirrage 2000-5. Zgodnie z uchwaloną latem br. przez Sejm ustawą, budżet państwa ma zagwarantować środki na kupno 60 maszyn, które mają wejść na wyposażenie do 2006 r. Będzie to najdroższa inwestycja w całej historii III Rzeczpospolitej. Wszystkie trzy samoloty reprezentują
niezręcznością. Wczoraj próbował ją zatuszować szef MON Jerzy Szmajdziński, który zapewnił, że nasz rząd nie preferuje żadnego z oferowanych nam samolotów i wszyscy producenci mają równe szanse. O kontrakt na dostawę samolotów wielozadaniowych dla Polski starają się trzy koncerny: amerykański Lockheed Martin oferujący F-16 C/D, brytyjsko-szwedzkie konsorcjum SAAB-BAE Systems proponujący <orig>gripena</> i francuski Dassault z samolotem mirrage 2000-5. Zgodnie z uchwaloną latem br. przez Sejm ustawą, budżet państwa ma zagwarantować środki na kupno 60 maszyn, które mają wejść na wyposażenie do 2006 r. Będzie to najdroższa inwestycja w całej historii III Rzeczpospolitej. Wszystkie trzy samoloty reprezentują
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego