Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: Siemens w Polsce
Rok: 2002
usług informatycznych. Dzięki outsourcingowi firmy mają możliwość skoncentrowania się na podstawowej działalności i w konsekwencji podniesienia jakości oferowanych produktów i usług, lepszej kontroli kosztów i poprawienia wskaźników efektywności wykorzystania aktywów i wydajności pracowników.

Od wielu lat Siemens wdraża zintegrowany system informatyczny wspomagający zarządzanie przedsiębiorstwem na bazie rozwiązania mySAP.com firmy SAP, której jest długoletnim partnerem. Dla wszystkich użytkowników systemu wyspecjalizowana kadra prowadzi szkolenia, dostarczając niezbędnych informacji potrzebnych do pracy w systemie. Siemens proponuje również centrum pomocy, tzw. Help Desk, dzięki któremu jest w stanie jeszcze szybciej reagować na pojawiające się problemy i wątpliwości ze strony użytkowników.

Klienci stają się coraz bardziej
usług informatycznych. Dzięki &lt;orig&gt;outsourcingowi&lt;/&gt; firmy mają możliwość skoncentrowania się na podstawowej działalności i w konsekwencji podniesienia jakości oferowanych produktów i usług, lepszej kontroli kosztów i poprawienia wskaźników efektywności wykorzystania aktywów i wydajności pracowników.<br><br>Od wielu lat Siemens wdraża zintegrowany system informatyczny wspomagający zarządzanie przedsiębiorstwem na bazie rozwiązania mySAP.com firmy SAP, której jest długoletnim partnerem. Dla wszystkich użytkowników systemu wyspecjalizowana kadra prowadzi szkolenia, dostarczając niezbędnych informacji potrzebnych do pracy w systemie. Siemens proponuje również centrum pomocy, tzw. Help Desk, dzięki któremu jest w stanie jeszcze szybciej reagować na pojawiające się problemy i wątpliwości ze strony użytkowników.<br><br>Klienci stają się coraz bardziej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego